Normaalissa otin vastuuta mielestäni hyvin, olin ahkera ja tein koko ajan jotakin. Ajan arviointi oli siellä helppoa kun vain toimi ripeästi ja oli koko ajan tekemässä jotain. Työpaikalla tein kaikki juuri niin kuin pitää, en tietoisesti rikkonut mitään normaalin niin sanottuja sääntöjä. Kun tein työtä tein sen rauhassa ja aina loppuun asti.

Otin työ turvallisuuden hyvin huomioon normaalissa, käytin hanskoja aja olin varovainen mattopuukon kanssa. Myös vaatteeni oli asian mukaiset eli neutraalit, päällin puolin mustat ja ihonmyötäiset.

Olin aktiivinen työpaikalla, työtehtäviini kuului kassatyö mistä pidin kovasti vaikka virheitäkin tein, kuorman purku mikä oli myös kivaa, siivoilin myös joskus ja tietenkin täyttelin tuotteita hyllyihin, dumppereihin ja bodiumeille.

Vahvuuteni työpaikalla oli asiakas palvelu ja asiakkaitten huomioon ottaminen. Mutta tottakai niissäkin on kehitettävää niin kuin on myös kassalla olemisessa. Sain yleisesti asiakkailta hyvää palautetta vaikka en tietenkään aina. Kuin myös minulle niin annoin myös muille hyvää palautetta ja tulin hyvin toimeen muitten työntekiöiden kanssa.

Normaalin työtehtävistä kiinnosti minua eniten kassa työ ja ylipäätään asiakas palvelu. Myymälän perus asiat ovat minulla nyt aika hyvin hallussa. Mutta minun pitää vielä oppia paljon lisää myymälöistä.